איך לצייר כלב?

בין אם אתם בעלי כלבים או סתם אוהבים לפגוש אותם ברחוב – אין כמו החיה המדהימה הזאת. היום במדריך נלמד איך לצייר כלב בצורה הפשוטה ביותר, כך שכל אחד יוכל לדעת לצייר כלב.

צילום: Canva

איזה כלים צריך כדי להתחיל?

כל היופי בציור הוא שאפשר לעשות אותו עם כל כלי שברשותכם. עפרונות רגילים, עפרונות צבעוניים, עטים, טושים, צבעי מים ועוד. כדי לעשות את הציור הבא כל מה שעליכם להביא הוא עפרון, מחק ודף – אנחנו מוכנים להתחיל בעשייה.

אפשרות 1 – כלב שוכב

האפשרות הראשונה שנלמד לצייר היום היא כלב שוכב. הגוף של הכלב צריך להיות צמוד למשטח כמו רצפה כדי להראות שהוא אכן שוכב, ומנח הגוף שלו צריך להיות כמעט אחיד. בואו ונתחיל לצייר את הכלב החמוד שלנו לפי השלבים.

שלב 1:

בשלב הראשון אנחנו נרצה לסמן לנו כמה צורות שיעזרו לנו לתכנן את הכלב. רצוי להתחיל לצייר עם עיפרון, שייתן לנו אפשרות למחוק קווים שאנחנו לא מעוניינים בהם. נתחיל בשרטוט של שלוש אליפסות בצורת ביצה, שאחת מהן תהיה הראש של הכלב שלנו, השנייה תהיה הגוף והשלישית תהיה החלק האחורי של הכלב שלנו. נסמן את השתיים האחוריות במרחק די שווה אחד מהשני ואת השלישית מעט יותר רחוקה.

שלב 1

צילום: דניאל וייסרמן


שלב 2:

בשלב השני, נוסיף מתחת לשתי האליפסות סימון של הרגליים של הכלב ומאחורי האליפסה השלישית נוסיף את הזנב. מלמעלה נוסיף קו של הגב של הכלב ונאחד את כולן יחדיו. אל תשכחו להוסיף גם את הקו של הצוואר של הכלב שלנו.

 

שלב 2

צילום: דניאל וייסרמן


שלב 3:

בשלב השלישי נתחיל בלהוסיף את סימן הרגל שלנו ואת תווי הפנים של הכלב – אף, אוזן ועין. בגלל שהכלב שלנו נמצא בפרופיל, אנחנו רואים רק צד אחד של הפנים שלו ונוכל להסתפק בעין ואוזן אחת.

שלב 3

צילום: דניאל וייסרמן


שלב 4:

זהו השלב בו אנחנו מוחקים את כל הקווים שאנחנו לא מעוניינים בהם. נמחק מעט מהאליפסה האחרונה כדי ליצור הרגשה של רגל אמיתית, מסימון האוזן ואת הצד של האליפסה האמצעית. כעת כשהכלב שלנו מוכן והוא עוד רגע נובח, נוכל להוסיף לו אביזרים שונים לפי טעמנו. אני הוספתי לו עצם ומלונה. זה הכל! הכלב שלנו מוכן – עכשיו נותר רק להמציא לו שם.

שלב 4

צילום: דניאל וייסרמן


אפשרות 2 – כלב עומד

בואו וננסה לצייר עכשיו כלב בצורה שונה – כלב עומד.

שלב 1:

נתחיל מהסימון של הגוף, הראש והרגליים. השתדלו ששתי האליפסות של הגוף והצד האחורי יהיו באותו הקו וכך גם חצי האליפסות של כפות הרגליים. הראש של הכלב יהיה מורכב מאליפסה אחת ועוד חצי אליפסה מעל.

שלב 1

צילום: דניאל וייסרמן


שלב 2:

כעת נתחיל לסמן את אזור הצוואר של הכלב, הגב, הבטן וכמובן הרגליים. כל מה שעליכם לעשות הוא לחבר בין כל האליפסות ולהתחיל וליצור את הצורה הכללית של הכלב שלנו.

שלב 2

צילום: דניאל וייסרמן


שלב 3:

בשלב השלישי נתחיל להוסיף את תווי הפנים של הכלב: עיניים, אוזניים, אף וכמובן פה. אל תשכחו גם להוסיף את הזנב.

שלב 3

צילום: דניאל וייסרמן


שלב 4:

בשלב הזה תוכלו להתחיל למחוק את כל הקווים שאתם לא צריכים. מחקו מעט מקו החזה, את האליפסה הקדמית ומעט מהאחורית. כעת תוכלו להוסיף אביזרים לכלב שלכם.

שלב 4

צילום: דניאל וייסרמן


רוצים להירשם לאינדקס?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מה שצריך לדעת

    שם מלא

    טלפון

    מייל

    הודעה